ELÄMÄNTAPAMUUTOS

ALKU on lempeän tehokas valmennus painonhallintaan, onnistuneita asiakkaita jo vuodesta 2014! 

KIINTEYDY JA TREENAA 

Pure Light on Bettina Gräsbeckin valmennus. Tehokkaimmat kotitreenit ja ruokavalio. UUTUUS!

ILMAINEN RUOKAKURSSI!

Treenaajan ravitsemus – tilaa 5 päivän ilmainen kurssi sähköpostiisi. Opit syömään oikein. 🙂

KOKEMUKSIA VALMENNUKSESTA

Olen ollut mukana niin monessa valmennuksessa, etten pysy enää laskussa. Olin jo luovuttamassa huonon vatsani ja vararenkaani suhteen, kunnes päätin kokeilla uutta Alkua. Aivan uskomaton! Kilot sulaa, vartalo kiinteytyy, iho hehkuu ja koko nainen nuorenee! Eikä ole edes liikunnan määrä lisätty.

Kiitos! Mullakin on uusi elämä! <3

- Tuija

Tämä on varmasti maailman helpoin tapa parantaa olotilaa ja tiputtaa painoa. Aiemmin vaivannut turvotus on hävinnyt tehokkaasti. Näläntunnetta ei vain tule – ja vaikka tulee, olen sitäkin oppinut sietämään. Makeanhimo on hävinnut.

Isoin kiitos tuli kaverilta, jota en ollut nähnyt toviin: “En tiedä johtuuko ruokavaliosta vai mistä, mutta sä näytät helvetin hyvältä”.

- Katja

Voi jestas! Kävin vaa’alla. Huomenna tulee 5 viikkoa aloituksesta ja nyt pudonnut 9.2 kg! Viime viikonloppuna vedin lasten synttärihumussa mässyäkin ihan koko viikonlopun ja paino vaan laskee. Huimaa. Painonpudotus jatkuu vielä muutaman kympin verran. Että on sitä mistä lähteäkin kyllä!

On tää Alku vaan kyllä tosi jees! ☆

- Pauliina

BLOGI

LIITY SÄHKÖPOSTILISTALLE!

SEURAA INSTASSA @PURETREENI !

Mites ne hiilarit? 🎈Pure Lightin ruokavaliosta tulee paljon kysymyksiä! 👋🍋⁣
⁣
No ensinnä, mehän ollaan hyvin
Mites ne hiilarit? 🎈Pure Lightin ruokavaliosta tulee paljon kysymyksiä! 👋🍋⁣ ⁣ No ensinnä, mehän ollaan hyvin "hiilarimyönteisiä", eli ei ollenkaan sen kannalla, että hiilihydraatit olisi se rajoitettava asia. Pikemminkin päinvastoin: kun tavoitellaan aktiivista ja liikkuvaa arkea, tarvitaan myös hiilareita. ⁣ ⁣ Meidän ruokavalio on perustaltaan tarkka, MUTTA se joustaa joka suuntaan. ⁣ ⁣ 🍋 Opit, miten sitä voi toteuttaa ja soveltaa ihan tavallisen kotiruoan kanssa. ⁣ 🍋 Opit, miten syödä ulkona ja koulussa / työpaikalla⁣ 🍋 Opit laittamaan itse ruokaa siten, että se tukee tavoitetta ⁣ 🍋Terveellisyys on meillä aina kaiken ydin (ei siis laihtuminen) ⁣ 🍋 Opit suhtautumaan syömiseen rennosti, mutta tiedostavan järkevästi ⁣ ⁣ Meidän näkökulmasta painonpudotuksen ja -hallinnan osalta hiilihydraatteja paljon isompi ongelma on usein rasva. Se kun nostaa energiamäärää vaivihkaa, usein ihan huomaamatta. Eli laitetaan vähän "ekstrana juustoa", tai pikkuisen kermaa tai kookosmaitoa ja -öljyä sinne tänne, tai syödään salaatin kanssa fetaa, pähkinöitä, avokadoa kerralla. Ja samaan aikaan jätetään se yksi peruna syömättä, tai vältellään ruisleipää. ⁣ ⁣ Näissähän on siis energiamäärään katsoen aivan eri lukemat: yhdessä perunassa on noin 45 kcal ja ruisleivässä 70 kcal, kun taas kourallisessa pähkinöitä on 200 kcal ja neljässä juustoviipaleessa 150 kcal. ⁣ ⁣ Eli jos aiot karsia jostain, niin on hyvä tietää mistä! 👋⁣ ⁣ Lue lisää bion linkistä! ⁣ ⁣ #puretreeni #purelight #hiilihydraatit #terveys #ruokavalio #kotitreeni #kiinteytyminen #rasvanpoltto #hyvinvointi