Elämäsi viimeinen uusi Alku?

Alku on lempeän tehokas valmennus painonhallintaan. Rennon tehokkaalla otteella mennään, vuodesta 2014 saakka. Ja asiakkaat rakastavat! 
Syksyn ryhmässä pääset kiinni elämäntapamuutokseen ja onnistut. 

Puretreeni & Pure Power! 

Valmentaja Bettina Gräsbeckin hellässä (ja ammattitaitoisessa) huomassa opit, miten saat kireän kropan ilman kireää nutturaa. Hiki lentää, hauskaa on ja peilikuvasta näetkin loput. Hyppää kyytiin!

Usein kysytyt kysymykset! 

Todennäköisesti joku toinen on miettinyt samaa asiaa kuin sinä. Kysymykset vastauksineen löytyy täältä. Jos et siltikään löydä haluamaasi tietoa, ota yhteyttä info@alku.fi!  

KOKEMUKSIA VALMENNUKSESTA

Olen ollut mukana niin monessa valmennuksessa, etten pysy enää laskussa. Olin jo luovuttamassa huonon vatsani ja vararenkaani suhteen, kunnes päätin kokeilla uutta Alkua. Aivan uskomaton! Kilot sulaa, vartalo kiinteytyy, iho hehkuu ja koko nainen nuorenee! Eikä ole edes liikunnan määrä lisätty.

Kiitos! Mullakin on uusi elämä! <3

- Tuija

Tämä on varmasti maailman helpoin tapa parantaa olotilaa ja tiputtaa painoa. Aiemmin vaivannut turvotus on hävinnyt tehokkaasti. Näläntunnetta ei vain tule – ja vaikka tulee, olen sitäkin oppinut sietämään. Makeanhimo on hävinnut.

Isoin kiitos tuli kaverilta, jota en ollut nähnyt toviin: “En tiedä johtuuko ruokavaliosta vai mistä, mutta sä näytät helvetin hyvältä”.

- Katja

Voi jestas! Kävin vaa’alla. Huomenna tulee 5 viikkoa aloituksesta ja nyt pudonnut 9.2 kg! Viime viikonloppuna vedin lasten synttärihumussa mässyäkin ihan koko viikonlopun ja paino vaan laskee. Huimaa. Painonpudotus jatkuu vielä muutaman kympin verran. Että on sitä mistä lähteäkin kyllä!

On tää Alku vaan kyllä tosi jees! ☆

- Pauliina

BLOGI

LIITY SÄHKÖPOSTILISTALLE!

SEURAA INSTASSA @PURETREENI !

Jos dieetit tai projektit turhauttavat eikä tulosta tunnu syntyvän, niin malttia! 🙌🏼 Ja etenkin ymmärrystä oman kehon toimintaan. Sillä ihan joka kerta, siis ihan jokainen painonpudotuskerta, mitä on ikinä ollut, vaikuttaa siihen, mille tasolle aineenvaihdunta adaptoituu ja jokaisen painonpudotuksen yhtyedessä oma perusaineenvaihdunta muuttuu - yleensä hitaampaan suuntaan, koska pudotettu massa-> vähemmän liikutettavaa ja hengissäpidettävää -> elimistö adaptoituu.
.
Siksi joskus voidaan olla tilanteissa, missä ennen hyväksi havaitut keinot eivät enää yhtäkkiä toimikaan. Jos on aiemmin syönyt energiamäärällisesti kulutuksen alle pitkään, on siihen kroppa voinut tottua, ja muutosten ja tulosten aikaansaaminen vaatii pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä, mutta myös tietynlaiseen rentouteen asennoitumista - että luottaa omaan tekemiseen, omaan oloon, omaan nälkään, omaan väsymykseen ja oppii pelaamaan niiden kanssa.Ettei koko ajan vaan soimaa itseään siitä että tekisi jotain väärin, sillä todellakaan moni ei tee. .
Muutokset kehonkoostumuksessa varsinkin silloin, kun huomattavaa ylipainoa ei ole, ovat yksilöllisiä ja silloin niitä kannattaa peilata mieluummin pidemmillä aikaväleillä, kuin edes kk tasolla.
.
Jos tekeminen on puuduttavaa ja vastenmielistä, niin se ei todellakaan ole mentaalisesti hyväksi, ja siinä voi huonossa lykyssä tehdä itselleen hallaa vain enemmän. .
#puretreeni #dieetti #ruokavalio #treeni #kehonkoostumus #kehitys
Jos dieetit tai projektit turhauttavat eikä tulosta tunnu syntyvän, niin malttia! 🙌🏼 Ja etenkin ymmärrystä oman kehon toimintaan. Sillä ihan joka kerta, siis ihan jokainen painonpudotuskerta, mitä on ikinä ollut, vaikuttaa siihen, mille tasolle aineenvaihdunta adaptoituu ja jokaisen painonpudotuksen yhtyedessä oma perusaineenvaihdunta muuttuu - yleensä hitaampaan suuntaan, koska pudotettu massa-> vähemmän liikutettavaa ja hengissäpidettävää -> elimistö adaptoituu. . Siksi joskus voidaan olla tilanteissa, missä ennen hyväksi havaitut keinot eivät enää yhtäkkiä toimikaan. Jos on aiemmin syönyt energiamäärällisesti kulutuksen alle pitkään, on siihen kroppa voinut tottua, ja muutosten ja tulosten aikaansaaminen vaatii pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä, mutta myös tietynlaiseen rentouteen asennoitumista - että luottaa omaan tekemiseen, omaan oloon, omaan nälkään, omaan väsymykseen ja oppii pelaamaan niiden kanssa.Ettei koko ajan vaan soimaa itseään siitä että tekisi jotain väärin, sillä todellakaan moni ei tee. . Muutokset kehonkoostumuksessa varsinkin silloin, kun huomattavaa ylipainoa ei ole, ovat yksilöllisiä ja silloin niitä kannattaa peilata mieluummin pidemmillä aikaväleillä, kuin edes kk tasolla. . Jos tekeminen on puuduttavaa ja vastenmielistä, niin se ei todellakaan ole mentaalisesti hyväksi, ja siinä voi huonossa lykyssä tehdä itselleen hallaa vain enemmän. . #puretreeni #dieetti #ruokavalio #treeni #kehonkoostumus #kehitys