Haluatko olla loppuvuodesta jopa 5 kg kevyempi ilman ruokien punnitsemista ja jatkuvaa nälän tunnetta? … ja täysin ilman ylimääräistä urheilua! Saavutat useiden kilojen painonpudotuksen ja kokoa pienemmän vaatekoon, kun: käyt kaupassa, teet ruokaa ja syöt.

Kevään ryhmässä oli mukana 1200 osallistujaa, marraskuun ryhmään pääsee vielä!  

“Kolme viikkoa valmennusta takana. Punnitsin itseni tänään ensimmäisen kerran ja tuloksena -3 kg kevyempi keho 🙂 Ekan viikon noudatin säntillisesti valmista ohjelmaa, viimeiset kaksi vähän väljemmin.” – SP 

“Viisi viikkoa -7,2kg. Ihanaa, mutta myöskin hämmentävää. En koskaan ennen millään muulla ruokavaliolla ole saanut tällaisia tuloksia.  🙂 – NH

12 viikossa on lähtenyt lähes 12 kiloa ja nivelvaivat helpottaneet merkittävästi. Vielä viitisen kiloa tavoitteeseen! 😊

“Kolmen viikon aikana katosi -8,6 kg kuin itsestään. Ilman hikitreenejä, jopa ilman mitään liikuntaa ja ilman nälkää. Makeanhimo ja muut mieliteot ovat historiaa.” – Anne

“Toisen kerran puntarilla ja ilokseni paino pudonnut 2,6 kg tämän kahden viikon aikana. Suurimmat muutokset, mitä olen tehnyt, ovat ruoka-ajat ja lautasmalli. Myös tuo ohje, että kun syö 80 % ohjeiden mukaan niin 20 % ei haittaa vaikka vähän lipsuukin on hyvä.”

“2 viikkoa ja noin -4kg! Olo on hyvä, enkä kiellä itseltäni jäätelöä tai muuta satunnaista poikkeamista, elämää tää vaan on!” 🙂

 

Valmennus alkaa 14.1.2019. – mukaan pääsee vielä tämän viikon ajan 🙂 

Kuvittele, että ylimääräinen rasva sulaa kehostasi koko ajan ja joka ikinen tunti, vaikka et ole lisännyt liikunnan määrää yhtään ja syöt itsesi kylläiseksi herkullisella ruoalla. Olosi on kevyt, vatsa ei turvota, vaatteet eivät kiristä, eivätkä silmäluomet paina. Et näe peilistä jenkkakahvoja. Et näe peilistä vararengasta. Et näe peilistä turvonnutta naamaa.  

Näet peilistä itsesi juuri niissä vaatteissa, joita haluat pitää päälläsi ilman, että sinun tarvitsee piilotella housujen reunan yli tulevaa vatsamakkaraa tai vetää mahaa jatkuvasti sisään.

Olisitko valmis maksamaan tuosta tunteesta kahvikupillisen verran päivässä 5 viikon ajan?

 

Tervehdys!  

Olen Kukka Laakso ja olen auttanut tuhansia naisia saavuttamaan tuon äsken lukemasi olon. Tuo voi siis olla totisinta totta myös sinun elämässäsi. 

Haaveilemasi vartalon ja nykytilasi välillä on ainoastaan yksi asia, ja se on päätös: Haluatko saada valmiit keinot saavuttaa se vartalo, josta nyt haaveilet, vai ohitatko tilaisuutesi ja tyydyt seuraamaan, kuinka sadat naiset onnistuvat jälleen pudottamaan painoaan tämän valmennuksen avulla?

TÄSTÄ MUKAAN!

Valmennus on suunnattu erityisesti kolmentyyppisille henkilöille:

1. Koet olevasi vähän lössähtänyt ja haluat vartalostasi muutaman kilon rasvaa pois. Haluat lisää energiaa! 

2. Olet yrittänyt saada viimeistä viittä kiloa pois siinä onnistumatta (ne ovat monesti ne vaikeimmat)

3. Haluat tehdä isomman elämäntapamuutoksen ja remontin vartaloosi, jolloin Reilu Miinus on nopea ja tehokas startti laihdutukselle. Opit pysyvän painonhallinnan periaatteet.

(Ja jos haluat, voit myöhemmin tukea hyvää starttia pidemmällä Alku-valmennuksella, josta saat 25% alennusta)

 

Miten Reilu Miinus -valmennus toimii?

Reilu Miinus -valmennuksessa keskitymme oikeaan ja puhtaaseen ruokavalioon. Syöt siis siten, että aineenvaihdunta käynnistyy laihdutuksen kannalta oikealla tavalla.

Voit sanoa hyvästit turvonneelle ja rasvaiselle ”iltapäivänaamalle”, koska elimistösi ei mene enää tukkoon rasvasta, suolasta ja lisäaineista.

Sen sijaan annat kehosi ”hengittää” ja poistat turvotuksen sekä ihon rasvoittumisen puhtaiden ruokien ja raaka-aineiden avulla. Moni on saanut siitä apua myös finneihin.

Ruokavalio on rakennettu niin, että aineenvaihdunta ei pääse menemään säästöliekille liian vähäisen syömisen takia. Vaikka liian vähäinen syöminen kuulostaa laihduttamisen kannalta järkevältä, niin se ei kuitenkaan ole sitä aineenvaihtumisen sammumisen takia.

Juuri tuosta johtuu 1200-1400 kcal superpikadieettien jojo-vaikutus. Eli ensiksi näännytään ja sekoitetaan aineenvaihdunta nopean laihtumisen toivossa, jonka jälkeen syömisen normalisoituessa keho varastoi itseensä kaiken, koska keho ei tiedä, milloin ravintoa on taas saatavilla.

Kun ruokavalio rakennetaan oikein, niin aineenvaihdunta on tasapainossa, eikä samanlaista jojo-vaikutusta tule. Tällöin kehostasi palaa ylimääräistä rasvaa tasaisesti joka ikinen tunti, joka ikinen päivä ja 5 viikon ajan! Eikä siihen tarvita poppaskonsteja, vaan oikea ruokailurytmi sekä oikea määrä ravinteikasta, vitamiinirikasta ja täyttävää – aivan tavallista – kotiruokaa.

TÄSTÄ MUKAAN!

Hei laskinko varmasti oikein? Laskin, että tämän valmennuksen avulla poltetaan yhtä paljon rasvaa kuin mitä 350 km juokseminen 5 viikon aikana kuluttaisi.
Voiko se olla mahdollista?

Näin kysyin meidän ravintovalmentajaltamme Jussilta. Laskimme molemmat tuon vielä kertaalleen ja kyllä. Reilu Miinus -valmennus kuluttaa yhtä paljon kuin mitä 350 kilometriä vastaavan matkan juokseminen 5 viikon aikana kuluttaisi. Mutta täysin ilman pakollista liikuntaa!

Niin suuri merkitys sillä vain on, kun aineenvaihdunta saadaan toimimaan laihtumisen kannalta suotuisalla tavalla. Ja siihen Reilu Miinus tarjoaa ohjeet!

 

Mitä valmennuksen aikana syödään?

Helpompi olisi kysyä, mitä et syö valmennuksen aikana 🙂 Moni yllättyy siitä, ettei saakaan tiukkaa kielto-ruokavaliota… Saat ruokavalion, joka koostuu monipuolisesti tavallisesta kotiruoasta, joka valmistetaan aidoista raaka-aineista.

Sen sanon jo nyt, että mitään superfoodeja sinun ei tarvitse tässä valmennuksessa syödä.

 

Saat ruokavalion (ja opit koostamaan sellaisen myös myöhemmin helposti itse), joka koostuu:

Raikkaista, vitamiinirikkaista ja kuitupitoisista vihanneksista, hedelmistä ja marjoista.

Oikeasta määrästä proteiinia, joka pitää lihastasapainoa yllä, jolloin myös kaloreita palaa enemmän (koska lihas kuluttaa enemmän kaloreita kuin rasvakudos). Proteiinia ei pidä palvoa kuitenkaan liikaa, mutta hyvän kylläisyysvaikutuksensa takia sitä on syötävä riittävästi.
Hyvistä rasvoista, joita syömällä pidät kehon ja mielen virkeänä läpi päivän. Hyvien rasvojen saanti on myös aivojen terveyden kannalta todella tärkeää.
Hitaista hiilihydraateista, joiden suhteen meillä on erityinen suunnitelma, jonka avulla ne valjastetaan tehostamaan laihdutusta kiihdyttävää aineenvaihduntaa entisestään!

 

Reilu Miinus -valmennuksessa paneudumme mm. näihin teemoihin:

 Miten rakennat laihdutusta tukevan ruokavalion, joka ei hidasta aineenvaihduntaa salakavalien ravintoainepuutosten takia
 Miten ruokavalio saadaan tukemaan nukahtamista iltaisin ja syvää unta öisin
 Miten voit edistää laihtumista myös yöllä hyvän unen avulla
 Millainen ruokavalio auttaa sinua jaksamaan paremmin koko päivän ilman väsymyksen tunnetta
 Kuinka tunnet itsesi kylläisemmäksi pidempään ilman nälän tunnetta (ja vältät morkkista aiheuttavan tunnesyömisen)
 Kuinka hiilihydraatit saadaan tukemaan laihdutusta
 Kuinka pääset eroon sokerin ja makean himosta
 Miten estät kilojen tulemisen takaisin myös valmennuksen jälkeen

 

Mitä valmennukseen osallistuminen edellyttää?

Valmennus tapahtuu verkossa verkkosivun ja Facebookin välityksellä (Facebook-ryhmä ei ole pakollinen valmennukseen osallistumiseksi, mutta erittäin suositeltava – se on myös ”ikuinen”, joten vertaistuki on saatavilla myöhemminkin). Saat ladattua kaikki ohjeet sivustoltamme. 

Sinun tarvitsee vain käydä kaupassa, tehdä yksinkertaisia ja maukkaita ruokia ja syödä ruokavalio-ohjeiden mukaan. Ruokavalio on muunneltavissa vegaaneille.

 

Mitä saat Reilu Miinus -valmennuksesta?

 Voit laihtua jopa 5 kg jos noudatat ohjeitamme! Saat myös hyvät eväät jatkoa varten, ja voit pudottaa enemmänkin painoa. Tämä on mainio startti elämäntapamuutokseen! 
 Ihosi hehkuu ja hormonifinnit vähenevät
• Pääset yksityiseen Facebook-ryhmäämme, jossa muut valmennukseen osallistuvat tsemppaavat toisiaan ja jakavat hyväksi kokemiaan vinkkejä
• Saat kattavan Reilu Miinus -oppaan ja valmiin ruokavalion, jota voit muutella päivittäin makusi mukaan valmiiksi valittujen vaihtoehtojen mukaan. Huom! Ruokavalio on muunneltavissa myös vegaaneille.
• Opit koostamaan terveellisen ja aineenvaihduntaa tukevan ruokavalion myös itse, joten ohjelmasta on paljon hyötyä pidempäänkin! 
• Voit kysyä sinua askarruttavia kysymyksiä Facebook-ryhmässämme meiltä valmentajilta. Vastaamme kysymyksiin päivittäin!
 Saat faktatietoa oikeanlaisesta sekä terveellisestä ravinnosta, jolla tuet laihduttamista ja estät painonnousun myös valmennuksen jälkeen. Voit unohtaa netin keskustelupalstojen ”ruoka-asiantuntijat”…

 

BONUS:

Osallistuessasi Reilu Miinus -valmennukseen saat alennusta vuoden 2019 Alku-valmennuksesta tai Puretreenistä

Valmennuksiimme on osallistunut jo yli 15 000 henkilöä! Olemme suunnitelleet Reilu Miinuksen niin, että se on nopea startti laihduttamiseen, minkä takia se on fiksu käydä ennen hieman kokonaisvaltaisempaa Alku-valmennusta. 

TÄSTÄ MUKAAN!

Valmentajasi omaavat yhteensä lähes 20 vuoden kokemuksen alalta

Kukka Laakso 

Olen Alku.fi-, ja Puretreeni-valmennusten perustaja, valmentaja, kuntokirjailija, kahvakuulakouluttaja sekä kolumnisti, jonka tekstejä olet voinut lukea vuosien saatossa vaikkapa FIT-lehdestä, ProBodysta ja FightSportista sekä Kauneus&Terveys-lehden blogista. Olen kirjoittanut kaksi kirjaa elämäntapamuutoksesta: Maanantaisoturit (2011 my.book) sekä Toimistotyöläisen kuntokirjan Nouse ylös! (Kauppakamari 2015).

Olen tehnyt töitä elämäntapamuutosten, painonhallinnan, liikunnan ja hyvinvoinnin parissa yli kymmenen vuoden ajan ja auttanut tuhansia naisia saavuttamaan haaveilemansa vartalon ja terveellisemmän elämän.

Jussi Jaurola 

Jussi on ravinto- ja voimaharjoitteluvalmentaja (Trainer4you: Ravintovalmentaja, FAF Personal Trainer), joka vastaa valmennusten ravitsemusohjeista ja asiantuntemuksesta.

Jussin valmennusfilosofia pohjautuu Helsingin yliopiston ravitsemustieteiden perusteiden, Precission Nutritionin, Institute of Integrative Nutritionin, lukemattomien koulutusten ja seminaarien lisäksi tutkittuun viimeisimpään tietoon sekä asiakkaiden kokemuksiin. Jussi on tehnyt paljon valmennustyötä myös yritysten sekä urheilijoiden parissa.

Valmennuksiimme on osallistunut yli 15 000 ihmistä, joten meillä on Jussin kanssa suuri kokemus siitä, millaisilla valmennuksilla saadaan pysyviä tuloksia ja millaisilla ei. Reilu Miinus -valmennus on rakennettu tältä pohjalta juuri sellaiseksi, että sillä voi saada nopeitakin tuloksia pysyvästi. 

Vielä kertauksena, mitä Reilu Miinus tarjoaa sinulle: 

Saat oman hyvinvointivalmentajan
Saat oman ravintovalmentajan
Pääset samanhenkiseen ja yksityiseen yhteisöön Facebookissa, jossa keskustelu tsemppaa eteenpäin 
Saat 5 viikon valmiin ruokavalion, jota noudattamalla voit laihtua jopa 5 kg, ja jatkossa enemmänkin  
• Saat täydet työkalut saavuttaa tällä hetkellä haaveilemasi vartalo, oli se sitten muutaman kilon tai vaikka yli kymmenen kilon päässä. 
Saat -20 € alennuksen Alku-valmennuksesta tai -10 € alennuksen vuoden 2019 Puretreenistä

Reilu miinus valmennus sisältää kaiken aiemmin mainitun ja sen hinta on vain 49€Valmennus maksaa siis ainoastaan 1,40 € / päivässä. Eihän sillä summalla saa edes sitä kahvikuppia, josta alussa puhuin! Puolikkaan ehkä 🙂

Ilmoittaudu Reilu Miinus -valmennukseen nyt ja käytä 1,40 € päivässä heräteostosten sijaan oman hyvinvointisi edistämiseen ja yllätyt, kuinka itsevarmempi ja energisempi tulet olemaan!

 

Osallistu Reilu Miinus -valmennukseen nyt hintaan 49€!

 

Tuhannet naiset ovat onnistuneet saavuttamaan valmennuksillani sen vartalon, josta he haaveilevat.

Toivottavasti saamme sinutkin mukaan 🙂 

Terveisin, Kukka ja Jussi

TÄSTÄ MUKAAN!

Meillä käy maksuvälineenä myös Smartum, ePassi, Edenred, Eazybreak sekä Tyky Online ja -setelit. Jos haluat maksaa niillä, lue tästä maksuohjeet!