Puretreeni® ravitsemuksen peruskurssi! 

Tule Bettina Gräsbeckin ILMAISEEN valmennukseen

Treenaat, mutta se ei näy kropassa? Haluaisit syödä terveellisesti, mutta et oikein enää tiedä MITÄ syödä? Ehkä pelkäät hiilihydraatteja? 

Kyteekö sinussakin pieni hiilarikammo? Etkö enää yhtään tiedä, paljonko ja mitä pitäisi syödä? Käyt salilla, mutta treeni ei näy kropassa? Puretreenin valmentaja Bettina Gräsbeck kertoo sinulle tällä viikon mittaisella ILMAISELLA kurssilla, miten tämä syömishomma oikein toimii: mitä kannattaa syödä ja paljonko.

Teimme tämän kurssin sinulle ihan siksi, että

Kyllästyimme hiilarikammoon sekä liian vähäisen syömisen aiheuttamiin ongelmiin.
• Jos haluat elää 100%, ja nauttia elämästä, tarvitset hyvää ruokaa.
• Moni haluaa “kiinteytyä”, mutta samalla syö aivan liian vähän jaksaakseen treenata tehokkaasti.

Ravitsemus on jokaisen tavoitteellisen treenaajan – ja toisaalta myös “kiinteytyjän” ja laihduttajan olennaisin asia. Kyse ei etenkään urheilevan ihmisen kohdalla ole vain rasvanpoltosta, vaan siitä, että ylipäätään jaksat treenata, olet energinen, nukut hyvin ja ennen kaikkea – palaudut harjoittelusta. Kurssilta myös painonpudottaja saa tietoa!

Bettina Gräsbeck on pitkän linjan personal trainer, fitness-ammattilainen (Body Fitness SM-kulta) koulutettu hieroja ja seksuaalikasvattaja sekä aktiivinen some-vaikuttaja. Mutta mikä tärkeintä, hän on ennen kaikkea Koko Suomi leipoo -ohjelman finalisti!

Bettina vetää Puretreeni®-valmennukset ja hänen ammattitaitoisesta otteestaan on päässyt nauttimaan viimeisten kolmen vuoden aikana jo tuhannet Puretreeniin osallistuneet suomalaiset naiset – sekä kolme miestä.

”Vatsalihakset tehdään keittiössä” – sanoi jo Arnold – mutta tiedätkö MILLAISELLA ruoalla? Tule kurssille ja opit, miten kehittyä ja samalla saada se “unelmien vartalo”.

Oikein syöminen on helppoa – näin kiinteydyt! 

Sanotaan tämä nyt heti pois alta: mitään “kiinteytymistä” ei oikeastaan ole olemassakaan.

Kiinteytyminen tarkoittaa sitä, että rasvaa lähtee – ja lihasmassaa tulee. Jos siis haluat kiinteytyä tai muokata vartaloasi, sinun on

a) harjoiteltava tarpeeksi, jotta lihas kasvaa
b) syötävä oikein, jotta jaksat treenata – mutta et kerrytä ylimääräistä painoa rasvan muodossa.

Voit pitää ruokavalion järkevänä, eli sellaisena, että voit harjoitella kehittävästi, mutta ylimääräinen rasva tosiaan lähtee. Tämä EI, hyvänen aika, tarkoita sitä, että pitää laihduttaa KOKO AJAN.

Kun opit tietyt faktat ja lainalaisuudet ravitsemuksesta ja syömisestä, siitä tulee helppoa ja automaattista. Siksi teimme sinulle ilmaisen verkkokurssin, jossa opit että mitä treenaajan oikeasti kannattaa syödä.

ILMAINEN Puretreeni® Treenaajan ravitsemus -verkkokurssi sisältää 7 eri moduulia:

1) Hyvä, paha HIILARI? [VIDEO]

  • Ruokavalion ABC ja tehokas treeni
  • Mitä asioita ruokavaliossa tulee huomioida?
  • Minkä verran hiilihydraatteja tarvitaan?
  • Näin parannat suorituskykyä, energiatasoja ja unen laatua

2) PROTEIINIT – mitä, paljonko? [VIDEO]

  • Opit, paljonko sitä protskua tarvitaan
  • Mitä proteiinia kannattaa syödä
  • Minkä takia liika on liikaa?

3) KAUPPAREISSULLA

  • MITÄ kaupasta kannattaa ostaa?
  • Ideoita arkikokkailuun

4) RASVAT – tarviiko niillä läträtä? [VIDEO]

  • Minkä verran rasvaa treenaaja tarvitsee?
  • Jos paino ei tunnu putoavan, miksi ei?
  • Mitä rasvoja kannattaa suosia

5) Toimi näin!

  • Syö riittävästi, niin kehityt.
  • Yhteenveto ja esimerkkipäivät

Tule kurssille mukaan!

Terkuin,

Bettina Gräsbeck, Puretreenin valmentaja